Hobbi műgyanta technikák

Műgyanta

Műgyanta

Mit tegyünk a ragacsos műgyantával? What to do with sticky resin?

2018. június 09. - j753gfusing

Több esetben előfordult velem hogy a formába öntött műgyanta felülete napok alatt sem keményedett  ki rendesen, ragacsos maradt. Rákerestem a neten hogy mi ilyenkor a teendő: azt a megoldást találtam hogy el kell távolítani a ragacsos részt és le kell kenni új műgyanta réteggel.Én nem távolítottam el a ragacsos részt, hanem egyszerűen rákentem az új műgyanta réteget vékonyan pár mm vastagságban és gyönyörűen megkötött.

Quite a few times the resin poured into forms did not harden properly, the surface remained sticky even after days.I looked up the internet what to do with it: I have found that the sticky part should be scraped off and a new layer of resin must be spread onto it.I did not scrape off the sticky part, just simply spread new layer of freshly mixed resin, it hardened perfectly.

20180527_081400.jpg20180608_163628.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mugyanta.blog.hu/api/trackback/id/tr9514013500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása