Hobbi műgyanta technikák

Műgyanta

Műgyanta

Műgyanta színezése pigmentporral colouring epoxy resint with pigment powder

2018. június 09. - j753gfusing

A színező pigmentpor oldódik a műgyantában és így a műgyanta színezhető.Én kék és sárga pigmentporokat szereztem be.A műgyantát kikevertem majd a pigmentporból pár szemcsényit egy papírra tettem és úgy raktam bele a műgyantába.Célszerű pici mennyiséget bekeverni először, szükség esetén ha a színt mélyíteni akarjuk akkor keverhetünk még bele pigmentport.A csillámport is hasonlóan szoktam elkeverni a műgyantában.A pigmentporszemcsék hamar feloldódtak.A színezett műgyantát formába öntöttem, majd kb.40 perc múlva az egyikbe fekete ceruzaforgácsot szórtam, a másikat akril festékkel díszítettem.

The coloring pigmentpowder dissolves in epoxy resin so this way the resin can be coloured.I bought blue and orange pigment powders.I mixed the epoxy resin and I have put a few particles from the powder onto paper.I put the powder into the resin from the paper.I advise to mix a few amount of powder to the resin at first, so if we want a deeper colour we can still add to it some more powder.I used to mix the glitter to the resin similar way.The pigment powder dissolves easily in the resin.I poured the coloured resint into forms and 40 minutes later I put black pencil trimmings into the resin to decorate it.I decorated the other resin with acryl paint.

20180527_075931.jpg

20180527_081406.jpg20180608_163548.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mugyanta.blog.hu/api/trackback/id/tr3414013512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása