Hobbi műgyanta technikák

Műgyanta

Műgyanta

Műgyanta ceruzaforgáccsal és csillogó kartonnal

2018. április 30. - j753gfusing

A tekerős ceruzafaragóból gyűjtött grafitceruzaforgácsot, ezüstcsillámot és egy korábban ékszertartó kartondoboz darabkáit használtam.Kikevertem a műgyantát, majd formákba öntöttem rgy részét és beleszórtam a ceruzaforgácsot és a szivárványosan csillogó ezüstös papírkartondarabokat.A maradék műgyantához ezüst csillámport kevertem és úgy öntöttem formákba, majd beleszórtam a ceruzaforgácsot és az ezüstös kartont.Az egyikk formába piros fóliacsík darabot is tettem.

20180325_122748.jpg

20180325_153520.jpg20180430_171611.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mugyanta.blog.hu/api/trackback/id/tr3913778958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása