Hobbi műgyanta technikák

Műgyanta

Műgyanta

Műgyanta növényekkel Epoxy resin with leaves plant parts

2018. május 01. - j753gfusing

Először kiválasztottam a megfelelő leveleket, virágokat.Majd belepróbáltam az üres műgyanta formába.

A műgyanta formát szappanos vízzel kiöblítettem, leszárítottam majd vékonyan bekentem olivaolajjal.A műgyantát kikevertem és a formákat félig töltöttem fel.

10 perc elteltével óvatosan ráhelyeztem a kiválasztott növényeket, fogpiszkálóval eligazgattam.Fontos hogy a növény nagyon friss legyen mivel 10-15 perc elteltével a kis levelek fonnyadni kezdenek.

2,5 óra múlva újabb adag műgyantát kevertem ki és rácsorgattam a növényeket tartalmazó formákra.A keletkező buborékokat a fogpiszkálóval egyengettem el, illetve szívószállal fújtam rá.

First of all I chose the leafes and flowers.Then I have tried them in the empty resin forms to see how they fit.

I cleaned the forms with soapy water, dried it then I spread olive oil in the forms.I mixed the resin and filled the forms halfway up.I waited 10 minutes then I placed carefully the leafes and flowers onto the resin.I arranged it with a toothpick.The leafes must be really freshsince after 10-15 minutes they begin to dry and shrink.

After 2,5 hours I mixed a new portion of resin and carefully poured onto the resin containing the plant parts.I tried to reduce the bubbles with the toothpick and also by blowing air onto them through a straw.

 20180430_071746.jpg20180430_071943.jpg20180430_073033.jpg

 20180430_074303.jpg20180430_103524.jpg20180501_153521.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mugyanta.blog.hu/api/trackback/id/tr3813880308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása